RallyBaron  Samppasport

Jakopääremontti 850 -95 10v 2.5

• 3 Vastauksia
  • 1872 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tm17

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Jakopääremontti 850 -95 10v 2.5
« : 22.10.2011, 20:03:58 »
Pitäs jakopääremontti tehdä kun on tuo aikamääre mennyt jo umpeen tuossa remmissä, tosin 15tkm vielä "jäljellä" siihen 120tkm:iin. Tässähän remmi on erittäin ahtaassa paikassa, olen vaihtanut muihin autoihin itse remmit mutta tilaa ollut paljon enemmän. Kokemuksia vaihdosta itse? Oletteko vaihtaneet myös rullat samalla joka kerta? Hintoja kun katselin osille niin 188€ oli mätänetissä hihna + rullasarja. Eli muihin autoihin verrattain kallis. Mistä saisi hinta/laatusuhteeltaan hyvän setin?

kiitos!

Poissa C70

• Grand Luxe
  • **
Vs: Jakopääremontti 850 -95 10v 2.5
« Vastaus #1 : 22.10.2011, 20:59:04 »
Hae volvolta. Omaan maksoi jotain 250e paikkeilla, remmi, molemmat rullat, vesipumppu. Ja ei toi mikään ahdas ole . . . . :D Sen remmin saa sitten pujotettua sieltä välistä kampiakselille. Eli ei tarvitse ottaa irti muuta kuin se itse hihnapyörä, ei sitä palikkaa joka on kampiakselilla.   8)

hevonen

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.10.2011, 12:43:36 »
Motonetista saa hyvät kun ottaa Gatesin sarjan..
Eikä tarvii edes hihnapyörää irrottaa. Ohje: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=173.0
Jos vesipumpun vaihdat, älä ota halpaa tarviketta jossa on muovisiipipyörä...

Poissa Koo Pee

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 23.10.2011, 22:44:19 »
Pitäs jakopääremontti tehdä kun on tuo aikamääre mennyt jo umpeen tuossa remmissä, tosin 15tkm vielä "jäljellä" siihen 120tkm:iin. Tässähän remmi on erittäin ahtaassa paikassa, olen vaihtanut muihin autoihin itse remmit mutta tilaa ollut paljon enemmän. Kokemuksia vaihdosta itse? Oletteko vaihtaneet myös rullat samalla joka kerta? Hintoja kun katselin osille niin 188€ oli mätänetissä hihna + rullasarja. Eli muihin autoihin verrattain kallis. Mistä saisi hinta/laatusuhteeltaan hyvän setin?

kiitos!

Tiesithän sen ,jotta  sieltä renkaan puolelta voi tirkistellä ,kun purkaa sen "luukun" etupyörän vierestä >konehuoneeseen mukavampi näkyvyys?

Juu, asentajaystävällinenhän tuo verrattuna moneen ranskalaiseen, vaikka helpompiakin kohteita löytynee...>vesipumpun laitan itse uusiksi jokakerta, vaikka kerran poiki sekin uusi! (akseli/tiiviste valuvikanen tuli nesteet ulos)>takuuseen onneks meni ,kun otin varman päälle sen uuden pumpun+kaikki kilkkeet eli voi se siltikin onnistua menemään hyvin ;).

Autodiagnoosi  Carcom Oy