Proturbo  Autodiagnoosi

VRCF ry:n jäseneksi liittyminen, ohjeet ja linkki - 2020 maksuja otetaan vastaan

• 23 Vastauksia
  • 6843 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sjos

• VRCF Ry jäsen 2020
  • Turbo+
  • *
29 pvä makseltu..
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2020
  • Turbo+
  • *
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
"Älä täytä lomaketta ellet ole tai olet liittymässä yhdistyksen jäseneksi"

Mä en kyl käsitä tätä lausetta. Ymmärrän sen, että lomaketta ei täytetä, jos vaan liittyy foorumille, mutta tuo lause on ihan täyttä siansaksaa mun järjelleni  :idiot2:

Poissa foxterrier

• VRCF Ry jäsen 2020
  • De Luxe
  • *
  • Ei kolo komiassa haittaa
Mä en kyl käsitä tätä lausetta. Ymmärrän sen, että lomaketta ei täytetä, jos vaan liittyy foorumille, mutta tuo lause on ihan täyttä siansaksaa mun järjelleni  :idiot2:
Joo, aivot nyrjähtää... Mut jos se onkin sen lauseen tarkotus :)
940 classic B230FT aw71 -98 -- nätti, ruma ja oma.

Poissa desire.

• Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Big things come in small packages.
Kaikkien jäsenien tulee täyttää lomake vuosittain, jotta meidän jäsenrekisteri pysyy gdpr:n ja yhdistyslain velvoitteiden tasalla.

"Älä täytä lomaketta ellet ole
Eli jos et ole yhdistyksen vanha jäsen jonka jäsentiedot tulee ajantasaistaa...
tai olet liittymässä yhdistyksen jäseneksi".
...tai et edes aio liittyä jäseneksi. Yhdistys ei siis halua kerätä rekisteriinsä yhteystietoja henkilöistä jotka eivät ole yhdistyksen jäseniä, kuten esimerkiksi noin 30 000 foorumikäyttäjää.  :)

Se on kyllä totta että tuota lausetta voisi hieman selkeyttää.
"Erillään te ootte ihan siedettäviä"
 S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Momentum business

Poissa foxterrier

• VRCF Ry jäsen 2020
  • De Luxe
  • *

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2020
  • Turbo+
  • *
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Kaikkien jäsenien tulee täyttää lomake vuosittain, jotta meidän jäsenrekisteri pysyy gdpr:n ja yhdistyslain velvoitteiden tasalla.
Eli jos et ole yhdistyksen vanha jäsen jonka jäsentiedot tulee ajantasaistaa... ...tai et edes aio liittyä jäseneksi. Yhdistys ei siis halua kerätä rekisteriinsä yhteystietoja henkilöistä jotka eivät ole yhdistyksen jäseniä, kuten esimerkiksi noin 30 000 foorumikäyttäjää.  :)

Se on kyllä totta että tuota lausetta voisi hieman selkeyttää.

Ihan sujuvasti tämä homma lie toiminut, mutta mä en vaan pääse irti tästä sekamelskasta  ;D

Sehän on ihan selvä asia, että yhdistyksen tulee pitää yllä jäsenrekisteriä, mutta nyt tuosta sinun tarkennuksesta saa sen käsityksen, että uuden jäsenen ei tarvitsisi täyttää tuota jäsentietolomaketta?
« Viimeksi muokattu: 03.02.2020, 20:36:48 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa foxterrier

• VRCF Ry jäsen 2020
  • De Luxe
  • *
...Täytä lomake vain, jos tietosi eivät ole ajan tasalla tai olet liittymässä jäseneksi.  ??

Poissa Acke

• Hallituksen jäsen - Sihteeri - Quotemaster jr.
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • nyan nyan
Yritän jossain vaiheessa muotoilla ohjeet paremmin. Foorumistatukset pitäisi olla ajan tasalla nyt.

Poissa Acke

• Hallituksen jäsen - Sihteeri - Quotemaster jr.
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • nyan nyan
Viimeisimmässä jäsenpäivityksessä oli yksi käyttäjänimi joka ei löytynyt foorumilta (maksettu nyt ihan kuukauden loppupuolella). Olethan yhteydessä jos tunnistat itsesi niin laitetaan foorumistatus kuntoon  :)

Puotilan autokorjaamo  KKD Motorsport