RallyBaron  Samppasport

V70 2.5bensa vm. 98 km-lukema puuttuu

• 20 Vastauksia
  • 6632 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ESE

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 2.5bensa vm. 98 km-lukema puuttuu
« Vastaus #15 : 26.10.2011, 17:28:13 »
tossa muutama linkki mihin voit tutustua ja korjata abs-boksin, tosin toi on turpo volvon mutta periaate ihan sama ja samatkohdat kuuluu kolvata uusiksi:
http://www.freewebs.com/dacvolvo/absrepair.htm
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=4773.0

noilla eväillä :) misäpäin autosi on?

Poissa jtkemppa

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 26.10.2011, 20:53:54 »
Ese: virtuaalinen hatunnosto, kiitos linkeistä   :hello:

Lontoonkielisessä ohjeessa puhuttiin että myös tällä korjauksella voisi olla korjaavaa vaikutusta cruisen toimintaan. Tosiaan sekin hieman pätkivästi vollessa toimii, olen laittanut sen vian viiksen toiminnan piikkiin..
Nyt rupesi entistä enemmän tämä boksin avaamiseen olevan motivaatiota, seuraavaa vapaapäivää odotellessa....

Kajaanissa päin asustellaan...

Poissa ESE

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 26.10.2011, 21:02:31 »
kun avaat boksin, niin leikkaa auki matto veitsellä, ensin pois ne prikat niistä holkeista. Ku teet noiden ohjeiden mukaan tinaukset, niin alkaa taas vehkeet toimimaan. Ja sitten älä hävitä noita torx-ruuveja, eivät ole hyllytavaraa rautakaupassa :) Malttia tekemiseen niin hyvä tulee. Operaation jälkeen vikakoodien luku ja poisto. Jos epäröit tinausten kanssa, niin vie boksi johonkin elektroniikka liikkeseen ja pyydä tinaamaan ne kaikki merkityt kohdat uusiksi, ei varmaankaan maksa maltaita.  :P Jos olisin lähempänä, voisin tehdä ton pientä korvausta vastaan   8)
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011, 21:04:38 kirjoittanut ESE »

Poissa jtkemppa

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 26.10.2011, 21:55:23 »
No katsotaan miten rahikaisen käy.. tiiä vaikka tämä mun kokeilu vielä poikii jollekkin operaation.. :)
mutta pitää ilmoitella kun homma etenee..

Poissa Gazza

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 26.10.2011, 23:51:06 »
Ese: virtuaalinen hatunnosto, kiitos linkeistä   :hello:

Lontoonkielisessä ohjeessa puhuttiin että myös tällä korjauksella voisi olla korjaavaa vaikutusta cruisen toimintaan. Tosiaan sekin hieman pätkivästi vollessa toimii, olen laittanut sen vian viiksen toiminnan piikkiin..

Joo, cruise alkaa toimimaan myös. Jos et kuitenkaan onnistu itse korjaamaan, niin itselleni vaihtoi Volvoihin erikoistunut korjaamo boksin 200 eurolla.

Poissa ESE

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #20 : 27.10.2011, 16:10:14 »
korjaan boksin paaaaaljon halvemmalla, tosin takuuta en voi myöntää.. omani on pelannut moitteetta nyt reilu vuoden :)

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron