Jos valinta osuu 850:seen niin huomio näitä.
Katso että autossa om manuaalilaatikko. (tomaati kun ei yli 300hv kanssa kauan kestä urheilullisella ajolla).
Vältä AWD mallia, voimansiirto ei kestä +50% tehoja.
Valitse niin "myöhäinen" vuosimalli ku mahdollista.
94, 95 ja 96 malleissa on eroa. kun autoa on parannettu pikkuhiljaa ajan myötä.
(esim paksumpi etulasi, käänteinen ic putkisto, ym...).
jos +50% tehoja on hakusessa niin h-prfiilin kanget on pakolliset.
Vakiomännät kestää hyvin tehoa, jopa 500hv asti.
Huolla moottoria (hoonaus, männärenkaat) vähän tavallista enemmän ja iske siihen iso turbo...
+ vihreät 968 suuttimet riittänee.
+ isompi DP ja putkisto.
Ehdoton plussa on että 850:ssä ei vielä ole mitään can-väylää ja sähköpuoli on muutenkin touteutettu "maalaisjärjellä"

Jopa Motronic 4.3 mottorinohjaus on suht suvaitsevainen eikä heti anna virhekoodia vaikka pikkuosia vaihtaa

Jos vakkari ei ole pakollinen niin joku jälkiasennusmottorinohjaus antais varmana mahdollisuuden puristaa enemmän tehoa.
Miinuspuolena voisi mainita että vitoskoneen virittäminen on suht kalista, en toki tiedä mitä punalohkon virittäminen maksaa mutta uskon jotenkin että ne olisi halvempia.