Etupään puslat helppo vaihtaa ja maksoivat 3v sitten murhaavat 80e volvolta, melkein itku tuli kun sillä olis saanu puol tankillista bensaa.

Taaempi etupusla lähtee irti ihan vasaralla kopauttamalla ja etummaiseen tarvii prässin. Osaava vaihtaa kaikki alle tunnissa ilman nosturia, että senverta hankala.

200tkm oli etupään kohdalla mittarissa, vapaaehtoisesti vaihdoin kun katsoin että vuodet (10v) täynnä.
Takapäässä on puslia sitten, mutta ihan fiksu rakenne tu on. Omasta oli 120tkm kohdalla vaihdettu kaikki, kohta 300tkm mittarissa ja mitään en ole itse vaihtanut kun nivomatit.
Ei näitä kannata itkeä, tuurista se on enemmän kiinni ja tottakai kumiosat ei ikinä ole ikuisia, eli käytöstä ja auton iästä riippuu. 50tkm ajetusta 13v vanhastakin voi hapertumisen takia joutua vaihtamaan.
Enemmän itkettää jos ostanut 40k€ käytetyn auton ja siitä sattuisi porsimaan 25k€ moottori ja 10k€ vaihdeloota heti "takuun" päätyttyä. Nimimerkillä nähty on!
