Jeps ^
Mutta yhtään viisaampi en vikavalojen suhteen ole.
Käytetyt etupään anturit sopi taakse tosiaan ihan hienosti, tosin johdotus on vielä hiukan "tilapäinen" ratkaisu, mutta joka tapauksessa lenkille pääsin.
Lähdin koeajolle nollaamatta ensin vikoja ja absit ja tracsit paloi niinkuin ennenkin.
Sitten takaisin pihaan, koodien nollaus, joka ei kuitenkaan vikavaloja sammuttanut.
Ajattelin kuitenkin, että käyn heittämässä kierroksen, jos se absin selftest poistaisi valot, mutta tällä kertaa nopeusmittari ei enään toimikkaan ja absi ja tracsit tietysti palaa.
Sitten taas pihaan ja koodien nollausta, joka ei taaskaan sammuttanut valoja, mutta koodiluettelo näytti kuitenkin tyhjää.
Laitoin taas auton käyntiin, että käyn taas heittämässä lenkin, mutta tällä kertaa ennenkuin kerkesin pistää laatikkoon D:n, alkoi nopeusmittarin viisari pomppia satunnaisesti vaikka auto ei liikkkunut.
Onko tässä nyt otettava mittaristo juotettavaksi, vai absin laatikko (taas kerran), vai pitääkö askarrella uudet piuhat etupään antureilta suoraan absin laatikkoon?
Vai joku muu mikä?