Niin, tarvisin b21 koneeseen sellaisen ahtimen, joka ei mene tukkoon 7500rpm kierroksillakaan ja kompurakaan ei saisi sakata. Ahtoja tulee suht vähän ja tehotavoite on siellä 300hv:n tuntumassa. Eli vähän niin ku kisakone matalapaineahdoilla.
Koneen kokoonpano muuten.
Sn-lohko.
Vakiot kampura ja kanget.
Takomännät Rossilta.
Portattu 530 hattu, 46/38 venat, palotilat muotoiltu turbokäyttöön, virtailee noin 220/ 65-67%
Nokkana bmw:n 4-pyttyisen kiihdytysauton profiililla oleva nokka, mainosasteina 324, milliasteina 280. nokkakulma muist. 111. Isohko pakosarja t4 jaetulla laipalla, lvr-racingiltä sheet metal imusarja ja 80mm billet läppä.
Vag hukkakipinä
800cc suuttimet
mega 1 v 2.2
Puristussuhde noin 8.5
Paljerako 1mm.
Palotila ja kanavat kannesta:


