Nonniih, vesiletkuongelma korjattu ja pajalta hakiessa tuli uusi ongelma.
EDIT: Tänään 1.4.2020 Volvo päätti ettei lähde enään kylmänäkään käymään...
Noin 5min hinkkaamisen jälkeen lähti käyntiin. Alla video tältä päivää.

Videolinkki YouTube:
https://youtu.be/i5Sg3fLVUE0Ei tahdo lähteä käyntiin, joutuu kylmänä aika kauan starttaan että saa käyntiin, eli yhdellä pitkällä startilla käynnistyy.
Lämpösenä taas ei meinaa saada ollenkaan käymään ja satunnaisesti alkaa herjaamaan Immobilizer check manual. Joutuu monta kertaa ottaan avaimen pois ja strattaileen pitkiä jaksoja että lähtee käyntiin.
Eli käynnistyksen/ajonestoon liittyvää.
Muistaakseni moottorin oranssi vikavalo sammuu kun virrat on ollut hetken päällä, nyt sammuu vasta kun auton saa käyntiin. En tosiaan muista moottorinvikavaloa miten se normaalisti sammuu?
Mulla kävi viime vuonna sillain että ajoin pikkusen liian syvään kohtaan tulvassa, tai siis oli pieni syvenne ja sen jälkeen moottori alko nykimään ja ilmoitti että moottoriteho on alennettu. Ajoin sopivaan paikkaan parkkiin ja 4h päästä kävin kokeilemassa ja kaikki toimi ok, yleensä kylmänä tyhjäkäynnillä moottori hiukan nykii kunnes lämpee tai lähtee liikkeelle. (Polttoaineen suodatin) (vettä tankissa)??
Käynnistyi kuitenkin aina ongelmitta ennen viime vkl vesiletkuremonttia.
Väittivät että eivät koskeneet moottoriin tai johtoihin kun vaihtoivat ilmeisesti huohottimen lämmitin putken moottorin takaa. Laitan kuvan.
Kävin Bosch huollossa Lauantaina ja saivat seuraavat:
Kampikammion asentotunnistin tai joku ja joku polttoaineen saantiin liittyvä ilmoitus.
Tulpat vaihdettiin Lauantaina uusiin ja sekään ei vaikuttanut mihkään, mutta ompa uudet tulpat.
Oliskos enempi tietävillä antaa vinkkejä?

Lisäongelmana on ovien sähkölukot, kun lyö kuskin oven kiinni niin saattaa lyödä keskuslukot päälle, voiko tälle itse tehdä mitään ihmeitä?
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka haluaa auttaa

