No nyt olis vihdoin nipus. Luulin loman alus, että yks talliehtoo nii tää on nipus

No toistasataa tuntia sai kaikkee pientä näpertää ja monta paikkaa pitäs tehdä vielä kunnolla loppuun. Oli vaan pakko päästä jo koittaan.
Jäähdytyspuoli toimii hienosti, eli muutokset ei ainakaa huonontanu. Tyhjäkäynnillä mittari näyttää n.80c vaudis lähtee heti laskemaan, vähä lämpösempänä käy ku ennen, mutta jäähdytysteho riittää.
Välijäähdyttimenä on nyt motonetin 450*300 isolla flektillä
No kas kummaa taas kun on välijäähy kiinni niin yskiminen täyskaasulla jatkuu, ahdot oli 0,7bar. 4000 kierrosta enempää ei ota. Tulpat on kyllä pikimustat, mutta kerkes käydä tyhjää jonki aikaa. Lambdalle olis nyt paikka, mittari vielä ostamatta. Pakosarja kävi aika punasena taas, vht pakosarjamaali pysy onneksi kiinni.
Edit: 1-2 sylinterin tulpat pikimustat 3-4 tumman ruskeet
Ehkä täytyy taas koittaa ilman välijäähdytintä. Jos toimii ilman, niin mitä pirua mä tämän kans teen seuraavaksi keksin?
Uskoin, että ilma/ilma välijäähyllä olis tuo kondenssivesiongelma ainaki poistunu, ei autois kukaan oo ainakaa moista ongelmaa moittinu.
Voiko tuo nyt kuitenki olla jotain muuta säädöistä johtuvaa? Ilman mitään välijäähdytintä tuota ongelmaa ei oo esiintyny.
Tiedän kyllä, että strömppä ei oo ainakaa nykyään mikää järkevä vaihtoehto, eikä oo tuo 15 asteen kiintee ennakkokaa, silti uskon, että pitäs näinki saada toimimaan.
Huippunopeus oli vain 82km/h tälläkertaa

