Irroittelin 745:sta pyyhkijän mekanismin (Aika paljon oli lehtiä ja neulasia huolimatta snowcapista ja verkosta), pitäisi jossain vaiheessa ehtiä vaihtaa se tähän. Nykyisessä mekanismissa on niin paljon välystä, että kuskin puolen vartta ei saa säädettyä niin, ettei pyyhkisi yli jommasta kummasta ääriasennostaan.
Pissapoika lakkasi ruikkimasta, joten vaihdoin 745:sta säiliön pumppuineen. Vanha:

Uusi:

Kiinnitysrauta piti vaihtaa myös:

Säiliön alla olisi vähän paikattavaa, en tällä kertaa jaksanut ryhtyä parsimaan:

Anturin vaihdoin vanhasta säiliöstä, liitin oli erilainen. Myös täyttöputkissa oli eroa, mutta ne kävivät ristiin.
Vaihdettu pumppu kesti päivän ja lakkasi pyörimästä. Kokeilin tuossa farkun säiliössä ollutta toista pumppua (ilmeisesti takalasinpesuri), mutta sekään ei pyörinyt. Laitoin tänään GLE:stä lainatun pumpun paikalleen, katsotaan miten pitkään se kestää.
Vanhasta säiliöstä oli joku myös vetänyt poraruuvin pohjasta läpi:

Sitkoflexillä korjasin aikaisemmin ja hyvin piti liemet sisällä. On mahtanut olla voittajafiilis asentajalla, kun surauttanut poraruuvin pellistä läpi ja huomannut kun alkaa tihkuttaa nestettä... Tilanne oli korjattu jollain massalla, ruuvihan oli yhä paikallaan kun viimeksi irroittelin säiliön joskus alkukesästä.