RallyBaron  Samppasport

744 "Raate"

  • 120 Vastauksia
  • 37382 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5836
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #60 : 02.04.2011, 12:18:12 »
No joo, sitten on vikaa jossain muualla. Sen pitäis käydä ihan hyvin ilman sitä

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate" Vika tais löytyä.
« Vastaus #61 : 02.04.2011, 17:58:37 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:02 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #62 : 03.04.2011, 11:46:22 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:09 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #63 : 03.04.2011, 17:44:17 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:14 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9509
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #64 : 03.04.2011, 17:58:27 »
No jos kipinä tulee (joka pyttyyn?) niin bensahan se sillon on joka sieltä puuttuu. Releet voi olla kunnossa mutta pumppu ei vaan pyöri? Suodatin ei ollut tukossa?

Ja ilmanputsariin ei ole jäätynyt oravaa tms...
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #65 : 03.04.2011, 18:01:08 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:18 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #66 : 03.04.2011, 18:16:22 »
No ainakaan releet ja ykk anturi ei mene hukkaan vaikka sitä omaa ohjausta suunnittelisi  ;)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #67 : 03.04.2011, 19:04:23 »
No tekeekö se pumppu painetta ? Liitosta auki ja startaten.
Jos ei tee, voi pumppua yrittää elvyttää "hammer modilla".

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #68 : 03.04.2011, 20:26:14 »
Kuulemma bensaakin tulee, joten veikataan legendaarista puolaa, itse justiin kiroilin yhden tasan samanlaisen 740 kanssa(tosin vakiolla 230f), ja vaihdoin immua ja releitä ja bensaboksia ja bensanpaineensäädintä ja sytkäpiuhoja, kunnes tulin testanneeksi puolaa toisesta autosta. Sillon lähestulkoon harmitti...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #69 : 03.04.2011, 20:51:34 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:25 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #70 : 03.04.2011, 22:58:56 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:33 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #71 : 03.04.2011, 23:04:48 »
Yleensä se ei esipyöritä pumppuja jos virrat on hiljan käytetty päällä. Oletetaan, että bensanpaineensäädin on ehjä; ota paluuletku irti ja johonkin pulloon, ja kokeilet startata(tai käännät virrat päälle ja pari kertaa otat ykkössulaketta irti ja takasin että pumput pyörähtää), jos tulee soppaa pulloon on bensaa tukissa asti ja oikealla paineellakin.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #72 : 04.04.2011, 12:26:58 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:26:39 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8015
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #73 : 04.04.2011, 12:33:49 »
Lähtee käyntiin ainakin jos imm johto on irti. Ecun hajoaminen on myös mahdollista.

Poissa googe 2.0

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 388
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #74 : 04.04.2011, 14:39:02 »
E2: Mistäköhän saisi suuttimen tiivisteitä..? Jos löytäisi jostain, ottaisin tuon
polttoainekiskon irti ja katsoo ampuuko se ilmaan ollenkaan. Jos ei ammu olisi aika helppo
arvata missä vika on.

Volvolta sai ainakin viime vuonna vain koko sarjaa, jossa on kaikenlaista kuppia ja muovirinkulaa ja sikamainen hintakin tietysti. Skandix.de:llä noita nyt ainakin on, mutta postikulut on n. 26e :).
http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injectors/seal-ring-injector/1000202/

Eikö nuo suuttimet voi myös mitata yleismittarilla tai sitten yrittää kuunnella isolla ruuvarilla (tai tuolla minun uudella lempityökalulla - stetoskoopilla) naksuuko kun käynnistää?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011, 14:49:45 kirjoittanut googe 2.0 »

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron