Futurez  Kulkukoira

Keittäminen ja seuraukset

  • 1 Vastauksia
  • 758 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miittu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 33
  • www.vrcf.fi
Keittäminen ja seuraukset
« : 15.06.2020, 13:33:37 »
Päätti sitten kennosta murtua ylävesiletkun lähtö osin irti ja nesteet pihalle. Mittari ei reagoinut eikä edes tason valo syttynyt vaikka melko monta litraa meni nestettä. Kuinka herkästi kannentiiviste ottaa kipeää. Viimeisin ajo oli vajaat 5km kaupasta kotipihaan ja vuoto alkoi luultavasti menomatkalla . Auto -97 matalapaineturbo S70.
  Paalaanko vai hankinko uuden jäähdyttimen.

Poissa kupari s40

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1380
  • Hi Tech, Low Life
Vs: Keittäminen ja seuraukset
« Vastaus #1 : 15.06.2020, 21:16:50 »
Itse kokeilisin uutta jäähdytintä, halvemmalla ehjä käytetty vaikkapa jos pahvin kunto ja sen kustannus epäilyttää. Ihan tuurista tuo tuntuu olevan meneekö pahvi vai ei.

Omakohtaisesti tuossa toisenmerkkisessä kosahtanut 5v sitten ylävesiletku halki ja 4v sitten ahtimen vesiletku poikki ja molemmissa tuli  nestekatoa paljon mutta kansipahvi on edelleenkin tänäpäivänä ehjä. Molemmin kerroin ajettu noin 1- 2km lähimmälle vesipisteelle jossa myös vuotoakohtia paikattu että pääsi kotia.
S40 kusi ylävesiletku yli vuosi sitten noin 2,5l pikkuhiljaa nesteitä ulos ennenkuin vuodon edes huomasi ja pahvi pysyi siinäkin ehjänä.

SX4 1.6 Outdoor Line -08
Saab 9-5 Aero sedan man -03 biopoweroitu stg2
Emännällä Volvo S60 T5 aut  -01
Imatralla apuja saa icarsoft vol2 Volvo/Saab obd-lukijalla

 

Kulkukoira  Proturbo