Vakkari on pidemmän aikaa temppuillut putoilemalla pois päältä. Joskus pysyy kauankin päällä. Joskus sen saa uudestaan toimimaan ja joskus ei, kun plus-painiketta aikansa pohjassa pitää.
Innostuin täältä VRC:ltä vikaa selvittelemään, ja yleisimmäksi Cruiser-viaksi osoittautui imusarjan päässä oleva kaasuläppäkotelon likaisuus. Eli ihan helppo homma uusi tiiviste, hammasharja ja kaasariputsi-aine kehiin.
Kun konepellin sain auki, niin eipä imusarjan päässä kaasuläppäkoteloa ollutkaan. Vaan imaputsarista lähti massavirtaus-mötikän kautta putki koneen taakse - kaiketi turpolle. Jossain videolla muistan nähneeni massavirtaus-töttöröä myös putsattavan, kuten kaasuläppäkoteloakin. Liekö molemmilla putsauksilla sama tarkoitus ja vaikutus?
Mittaristo myös temppuilee. Milloin mikäkin näyttö on pelistä pois. Onkohan kaikkien oireiden takana sama vika, tai samat viat?