Moikka.
Nainen täällä kyselee apuja, virallisia nimiähän en nyt tähän hätään keksi mutta yrittäkää ymmärtää

Missähän vois olla ongelma kun mun volvossa ei liiku enää menovesi nätisti "altaasta toiseen"??!?
Ja bensamittarihan näyttää ihan mitä huvittaa eli trippimittarin kanssa ajellaan...
Bensa loppu n.450km;n kohdalla vaikka yleensä sillä ajelee sen 600km täydellä tankilla, jolloin menen aina tankkaamaan ettei lopu menovesi kesken...
Tosiaan bensa loppui n.450km kohdalla ja tankattiin sen jälkeen 47litraa ja tankki tuli täyteen... Tosson kuitenki 70litran tankki eli päälle 20litraa jää jonnekki junttuseen...
Autosta vaihdettu paljon kaikkea käyntiongelmien vuoksi, viimeisin on se valkoinen muovi mötikkä tankissa.
Oisko sen asennuksessa menny jotain mönkään... Kuitenki tämän jälkeen olen ajanut sen 600km pari kertaa ongelmitta, nyt ekan kerran kävi näin...
Kohta alkaa rahat olla loppu tän projektin kanssa joten "ehkä tässä vois olla vika" pakko unohtaa ja siksi kysyn teiltä, jos jollain olisi kokemuksia samanlaisesta ongelmasta ja siihen selkeä ratkaisu

Kiitos kaikille!
EDIT;
Näinhän se vika lopulta selvisi eli bensatankissa oleva bensapumppu hajonnut, siitä mikä juuri 2 viikkoa sitten vaihdettiin.
Entisellä omistajallakaan kyseinen pumppu ei kestänyt vaan siihen asennettiin uusi bensapumppu auton alle, bensansuodattimen välittömään läheisyyteen.
Miksi se bensapumppu ei siellä tankissa pysy ehjänä? Onko liian paljon paskaa tankissa vai käykö joku johto oikarissa vai...
Lähdin reissuun ja ajoin n. 300km ja auto hyytyi tien poskeen. (Olin tankannut tankin täyteen 188km aiemmin...)
No, nyt mulle tulee bensapumppu takasi auton alle...