Tuossaha on nyt just sopiva reikä remmiahtimelle ja kunnon kaasuläppä tötterölle 
Ai harmi kun on jo hukkaporttikin ostettuna
Jenkkikeulaakaan ei ole tulossa, parempi näkyvyys eurovaloilla eikä ne ole sen huonomman näköiset.
Öljypohjaa askartelin töiden jälkeen ja sumppu on nyt sinnepäin. Tein etureunan valmiiksi ja mittasin tilavuuden vedellä. Loiskelevyn tasalle tarvitsi vain 2,8 litraa. Alapuolinen osuus on enintään desin-kaksi pienempi kuin alunperin eli noin 2,4 litraa jää vakiona loiskelevyn yläpuolelle. En tiedä miten paljon noissa on öljyä kierrossa koneen käydessä, mutta varmasti osa jää loiskelevyn päällekin. Koko tilavuus on 5,7l.

Teinpä siis sivuille lisää tilaa koska sumppu on kuitenkin 3cm matalampi eli täydellä öljymäärällä taitaisi kampura uida koko ajan. Nyt 4 litralla pinta jää juuri loiskelevyn tasalle, mutta haittapuolena osaan öljypohjanpulteista on työläämpi päästä käsiksi. Pultit on vähän ylipitkiä eli lyhennettävä niitä tai laitettava pinnapultit. Tuli huono kuvakin.

Saumojen siistimistä vielä ja hitsaaminen yhteen loppuosan kanssa. Rockauton ostoskorissakin alkaa olemaan kaikenlaista tavaraa, kohta laitettava tilaten jottei tarvitse odotella niitä.
Turboa varten hommasin Microsquirtin ja vähän ajattelin josko laittaisi tähän. Vakiona on kaksi sytkälähtöä, mutta siihen saa kytkettyä kaksi lisää. Modulaarin vakiot puolat vaatis ilmeisesti muutenkin megassa trankkujen vaihtoa eli olisi tehtävä ulkoinen levy.