Kasailin tänään lisää ja koska kyseessä on versio 0.5, toistaiseksi Holsetin sijaan koneen kupeessa on 15G alkuperäisen pakosarjan kanssa. Tuumasin huvikseen kokeilla miten käy kun laitetaan Motronicille jotain muuta kuin vakio kone

Ja halusin koekäyttää ennen kuin tulee muita muutoksia. Vaihdoin toisen startin, koska paikallaan oli suoravetoinen ja jäi heikolla akulla pyöritellessä vetämään jos lopetti starttauksen. Vapautui vasta kun otti akunkengän irti.
Aikansa sai taistella, että pakosarjanlaipan pinnapultit lähti turbosta irti ja kierteetkin jäi ehjiksi. Pultit piti poistaa, koska pakosarja on sitä mallia jossa turbo pultataan kiinni pakosarjan läpi lohkon puolelta. Porasin kaksi laipanreikää isommiksi jotta niihin sai M10 läpipultit. Öljypainelinjaan tuli pätkä teflonia ja pätkä turbon alkuperäistä putkea. Hukkaportinkellolta puuttuu jalka ja tein vain tulpat bypassin letkuihin jotta sai kokeiltua käyntiin. Käynnistys vaati vähän hankaamista jo aiemminkin lämpöanturin vaihdon jälkeen. Kylmäkäynnistyssuutin tai sen lämpöaikakytkin on rikki ja jätinkin lämpöaikakytkimen kokonaan pois. Laitan kk-suuttimen suoraan napin taakse, suutin kuitenkin poistuu ruiskunvaihdon yhteydessä.
Kaadoin öljyt sisään, starttasin öljynpaineet ja käynnistin. Hyvin lähti, ei savuta tai vuoda(vielä) ja kuulostaa normaalilta. Toki dp:n puute peittää pienemmät äänet. Huomenna voisi vähän siirtää pihallakin kunhan laittaa laturinhihnan. Ensi viikolla kellonjalka, dp, seosmittari, vaihtaa 3bar(tai painaa lisää painetta) paineensäädin, ym. puutteet ja suht kevyttä ajoa.
Voi tulla muikee ajettava tuosta vinokkaasta
piikkipyörät sais jääradalla kyytiä 
Hyllyssä on useamman vuoden maannut sarja 16" jotka ostin käytettynä. Mustalla 242:lla tuli yhtenä talvena ajettua niillä. Viime talveksi meinasin kaventaa sarjan peltivanteita, muttei ollut kelejäkään niin ei tullut tehtyä.