Ihan mielenkiinnosta meinasin tällaista polkua kirjoitella.
Eli, kun noissa käytetyissä, vanhemmissa yleensä etenkin, tuppaa olemaan loppupelissä sit kuitenkin jotain vikaa. Omaan autoon ollu tosi tyytyväinen, joskin tässä päivänä eräänä aloin tarkemmin miettii ja siinähän on vaikka mitä vikaa.

Auto siis 855 T5 -95, jos joku kysyy niin helposti tulis sanottua että tosi hyvässä kunnossa. niinku onki, ajanu nyt 23tkm tälle vuodelle, yhtään lyöntiä ei ole jääny välistä. Kolme kertaa käyny pohjoisen reissussaki, kaks kertaa talvella kärryn kans. Silti, kun katsoo tuota vikalistaa niin sehän on ihan valmis:
-Pakoputki vuotaa, takapöntöstä, ja ilmeisesti nyt jostain edestäkin
-Ilmastointi vaatii täytön, toivottavasti ei muuta vikaa
-Virtalukon pohja kulunu
-Puoltaa oikealle
-Koukun johtosarja hajalla, kärryn valot palaa miten sattuu
-takaluukun verhoilun kiinnikkeet löystyny (taitaa olla tyyppivika näissä) ja rämähtää ku laittaa luukun kiinni
-Kuskin penkistä yks sauma lyhyeltä matkaa auki
-Iskarit vois vaihtaa jossain välissä, ei vuoda mutta pehmeähköt
-Vaimo tykkää ajaa sillä
Silti, olen autoon tosi tytyväine ja jos joku tulis ja tarjois esim 1500e ku on noin paljon vikaa niin kävellen lähtis kaveri pihasta. Jos nuo kaikki vaihdettavat osat korvais uusilla niin siltikään siinä ei vielä kovin isoa summaa olis, ja auto kun muuten on osoittautunut hyvin varmatoimiseksi niin eipä tuota vissiin tarvi haaveilla vaihtavansa.

Ja tässä ei ole kysessä se että en olisi tyytyväinen ja tuo pitäisi saada vaihdettua, vaan nimenomaan toisinpäin, olen ollut tosi tyytyväinen autoon. Tuleeko kenelläkään mieleen luotettavampaa peliä tuossa hintaluokassa kuin Volvo?
Positiivista:
+Ei ruostetta
+Aivan täysi huoltokirja, minun aikana "ylihuollettu"
+Jakopää laitettu keväällä
+leimattu kesällä
+KAIKKI MUUTA VARUSTEET paitsi ilmastointi toimii
+vaikuttais olevan todella luja käyttöpeli, uskaltaisin lähteä tästä suoriltaan vaikka pohjois-Norjaan kärryn kans jos tulis tarve
+tuollaiseksi autoksi suht pienet kilsat (251tkm)
Tämä ei ole tarkoitus olla kilpa siitä kenellä on eniten/vähiten vikoja omassa autossa, eikä oman auton arvon alennus/ylennys, vaan ihan rehti threadi siitä, että mitä vikaa autossasi OIKEASTI on. Tuossa listassa siis kaikki mitä olen omastani löytänyt. Ostohetkellä viime talvena huomasin kyllä osan noista vioista/vuosimalliin kuuluvista, ilmeisesti niin vähäpätöisiä valtaosin etten ole niihin edes ehtinyt kiinnittää huomiota

Mites muilla?