Downpipen jouston holkki päätti sitten pettää eräänä päivänä kun ajoin autoa nosturille.
Yhtäkkiä pakoääni olikin tavanomaista kovempi. No ei ollut vaikea arvata että mistä päästä hajosi jotain. Onneksi sain vielä hitsattua sen takaisin kiinni.
Samalla kun dp nyt oli lattialla niin kääräisin sen termoteipillä.

Viime viikolla askartelin myös katin jälkeisen vaimentimen tilalle suoran putken laippakiinnityksin. Meinaan vielä vaimentimeenkin hitsailla laipat niin saa helposti vaihdettua jos ratarajat paukkuu ylitse. Turbokoneissa vielä sen verran maltilliset äänet että veikkaan että näinkin menee lävitse. Yksi pieni pyöreä Simons on siellä kuitenkin kokoajan.

Jarrupäivityskin tuli viimein tehtyä. Eli vanhat 280mm sai siirtyä 302mm tieltä pois. Levyinä toimii Zimmermanin Sport Z levyt ja paloina hyväksi todetut EBCn Yellowstuffit. Satulat maalailen myöhemmin sitten mustaksi. Niiden pintaan nyt ei kovasti jaksa panostaa kun ovat sitten kokoajan jarrupölyssä ja muussa sonnassa. Perus siistit riittää varsin hyvin


Tässä ohessa aloin myös tekemään taakse poikkitukea. Siitä sitten kuvia ja juttua myöhemmin!
