Jaa tuo kesä tossa oli ja meni, eipähän tullut paljoa kirjoteltua mitään. Toisaalta niin vähän tulee ajettuakin autolla tällä hetkellä. Tähän mennessä tänä vuonna kertynyt joku 3tkm ajoa. Pistän tähän muutaman kuvan siitä mitä auton kanssa on tullut puuhailtua.
Tässä lähössä mökiltä viettämään kesäloman viimeistä viikkoa koti-maisemiin. Mökillä ollessa tuli laitettua vihdoin ja viimein Cupran lippa tuonne etupuskuriin. Tuo S-line puskuri on periaatteessa täysin saman mallinen kuin se lippa niin aika hyvin sopii.

Tässä on reilun viikon takaa materiaalia kun olin mökillä ja pesin ja putsasin konehuoneen edustuskuntoon.
Lähtökohta

Lopputulos

Nyt kun noita lehtiä alkoi tippumaan puista niin muistui mieleen että pitäisi tilata ton vesikaukalon peittävä muovi ettei kaukalo ole ihan täynnä lehtiä ja moskaa. Aiheuttaa sitten mm. ongelmia vedenpoiston kanssa ja tulee vedet hantin jaloista sisään.

Slamitilta tuli se muovi hommattua ja tänään laitoin paikoilleen. Otin samaan syssyyn kuskinpuolelle tulevan muovihässäkän, joka omaan silmään siistii konehuonetta.

Tossa tuli tänään vielä vaihdettua sumuvalojen polttimot ledeistä halogeeneihin kun kuskin puoleinen aina vaan toimi huonommin. Ruman näköiset tuollaiset keltaiset halogeenit verrattuna kylmiin ledeihin mutta näillä mennään. Tosiaan tässä sumarit palaa pimeällä saattovaloina kun virrat sammuttaa, oikeassa käyttötarkoituksessaan halogeenit tottakai paremmat. Ei kyllä tuu etusumareita ikinä käytettyä...
Led-kilven valot tuli myös samassa paketissa Slamitilta, ehkä tänään vielä jaksaisi nekin viritellä paikoilleen. Mulla on alla tässä eilinen 18-06 yövuoro ja aamupäivällä nukuin kaksi tuntia niin ei oo silleen virkeä olo tehdä mitään

Mulla on myös kaupat vireillä ehjästä moottorin kopasta, tuosta rinkuloiden lisäksi lähtenyt palanen kävelemään.