Minulla olisi hatara mielikuva että sen saa jopa 90 astein välein väärään asentoon...
Mun mielestä siinä on kaks semmosta "sakaraa" nokkalevyn alla joten 180 vaan voi mennä pieleen..velipoika laitto omaansa tuon minun nestepään ja piti laittaa pumpun ajotus ekalla kerralla 180 astetta pieleen että lähti käymään (eli vissii nokkalevy käänty 180 astetta), vuodon takia ei lähtenyt häävisti käymään ja kun tänään vihdoin sai pelittämään purun ja uudelleen kasauksen jälkeen ja lähettiin kellon kans testamaan kulkua niin pasahti ahin paskaksi..hukkaportissa joitan häikkää niin pääs ahot vähän karkaamaan n. 1.8bar :hello:
Vielä teki semmosta että tyhjäkäynti humppas startin jälkeen vähän alussa sitten rahouttu..liekkö sitten syöttö vaan liian isolla, ja sammu jos paikallaan nopiasti paino kaasua..laski tyhjäkäynti niin nopiaa.
Vedot oli ainakin kohallaa vrt 10mm nestepää..isompaa ahinta ettimään siis.
Ja jos jollain ois tietoa missä asennossa tuo nokkalevy on...kait siinä jokin logiikka on..ois kiva saaha tuo oma vielä käymään joku päivä ettei tarvis koko pumppua vaihtaa