minä taas muistelin että mitta muuttuu isommalla nestepäällä? ja 180 asteen ajotusvirheellä saattaa käydä just jotenkin
No saattaa olla..mut muistaakseni täältä foorumilta silloin tiedustelin, että se k-mitta pitäs säilyä samana ku vaihtaa vaan pelkän nestepään...mut en mee takuuseen.
Ajoitusvirheestä en tiiä, mut mulla se ei ainakaa käyny millään lailla ku ajoitus oli 180 pielessä.
Jos oot varma, että kampuran ja nokka-akselin ajoitus on kohdallaan, niin sitte vaan kampiakseli 0 merkin kohdalle (kytkinkopan reiästä näkyy) ja pumppu nollaan. Siitä sitte käännät jonkin verran myötäpäivään (siihen suuntaan mihin moottori pyörii) ja syöttöä tarpeeks. [sekä katot, että ahdonalaisen kara on oikeassa asennossa ja että siihen menee letku imupuolelta, jos on turbon pumppu] jos ei lähe käyntiin, ja käy sekä kierrä ku painaa kaasua, eikä pumpussa oo ilmaa niin sitte siellä pumpussa on jtn vikaa..
