Tää nyt on vähän offtopic, mutta..
Osaako joku sanoa mistä mahtanee johtua, että M47:ssa "takana olevat vaihteet" 2 ja 4 tahtoo vähän pyrkiä poies päältä kiihdytettäessä. Etenki 2 vaihteella jos polkasee kaasua niin, että auto ottaa max ahdot niin tuntuu et keppi pyrkii vapaalle väännön vaikutuksesta, ja yhen kerran putoski vaihde ku oli autossa 5 henkee.. mietittiin yhen kaverin kans, et voisko olla mahollista vaan, ettei vaihteensiirtäjä vie vaihdetta riittävän perille vai onko kyseessä joku muu onkelma/ominaisuus?
Sitte viel yks kysymys.. millä välillä deekun öljynlämmöt vaihtelee tommosessa suht räväkkäässä ajossa, jossa ei kuitenkaan moottori käy ku korkeintaan tunnin yhtä mittaa? Aattelin, et onko mulla AG:n anturissa jtn vikaa, ku ei öljynlämmöt oo viel kertaakaan noussu yli ~68c..

eikö ne pitäs kuitenki sielä 70-100 välillä olla?