Jepulis. Kylläpä se alkaa vara loppua ulkopuolisista osista, oon kyllä kokeillut kaikkea säätöjä mitä nyt sille voikaan tehdä. Leikkasin siitä rullastakin ne topparit pois. Olin siinä uskossa tuon vwdieselin foorumin mukaan tuolla pumpun sisäisen jousen simmauksella saisi niitä kieroksia lisää. Mutta ilmeisesti sitä liikettä vain pitäisi saada loppuun asti. Noh pitää vielä kurkata sinne pumpun sisälle kuhan kerkiää
.
Jos tietää mitä sielä pumpun sisällä on ni tietää mitä sille kaasuvivustolle pitää tehä saadaksee maksimit.Jos ulkopuolisista osista loppuu varat kesken ni kansi auki ja kaasuakseli käteen.Siitä voi myös jatkaa vipusuhdetta pumpun sisältä leikkaa/liitä periaatteella 
Se vipuhan liikkuu aikalailla tapista tappiin ilman rajoitinruuviakin, jos osat on oikein säädetty ja se tanko on oikeassa kohdassa. Voihan sen pumpun avatakin, mutta mielestäni helpompaa on pistää ne ulkopuoliset osat kondikseen ensin. Sitä liikerataa on kyllä melkoisen paljon, kunhan vain hoksaa miten sen kaiken saa käytetyksi. Jos se ihan oikeasti on varmasti kunnossa se vivuston säätö, niin sitten toki voi etsiä ratkaisua jostain muualta.
Suurimmassa osassa näitä tapauksia vain ei ole hoksattu sitä vivuston säätöä oikein ja on säädetty väärin joko vaijeri tai välitanko, eivätkä ne ole synkassa keskenään, tai sitten tanko on väärässä kohtaa vipua, jolloin koko liikerataa ei käytetä hyödyksi.
Jos nämä on kunnossa niin helppo konsti saada lisää kierroksia, on säätää tyhjäkäynti reilusti korkealle, jolloin liikerataa saadaan lisää sinne toiseen päähän, kuten varmaan hoksasitkin. Siis ihan siksi aikaa että saa kokeiltua onko sillä vaikutusta.