Syöttöjä oli niin paljon kun vaan 12mm nestepäällä irtosi ja ahtoja 1.8bar muistaakseni. Tuossa videossa juuri pidetään ahtoja koko-ajan ylhäällä kaasua pumppaamalla. Jos päästää pois ahdoilta niin sitten tulee mustaa savua ja paljon. Hankala ajettava tollanen isolla ahtimella varustettu dieseli on ajaa kun alhaalla voimaa ei ole juuri yhtään.
Ahtimen speksit ei oo tiedossa. Teetetty 5-pyttyseen 300d mersuun aikoinaan. Ei toimi tossa koneessa kunnolla kun jakajapumpun rähjä ei kierrä tarpeeksi. Just kun veto alkaa niin samantien loppuu kierrokset. Nyt on käyttöalue varmaan joku 4000-5000rpm. Sen pumpun kun saisi kiertämään sen 7000-8000rpm mitä mersut kiertää niin meno olis varmaan aika makeeta
Mut ei onnistu ve-pumpulla...
Juu sehän se tahtoo olla ongelma et pitäs saaha vetäviä kierroksia lisää, jospa se tuolla rivipumpulla onnistus. Tarkotus ois kokeilla tuolla eka koneella mitä se kestää kierroksia. Jos yli 7000 niin seki auttaa jo jonku verran. Onneksi itellä on sen verran lyhkäset välitykset ku on 4.1 perä ja m40 laatikko niin on vähän helpompi pysyä oikeilla kierroksilla. M45:sta on turha jäärata hommiin laittaa ku 2 ja 3 väli on niin pitkä.
Jos 5-pyttysestä niin 250d on varmaan kyseessä ku nuo 300 on kuutosia.
Innolla odottelen mitä tuleman pitää. Sama operaatio kiinnostaisi itseäkin... 
Oottele ihan rauhassa. Valmistuu sit ku valmistuu. Pumppuun alan perehtyyn ens viikolla ja jos sais samalla tehtyä/teetettyä sovitteet suutinputkille et vois käyttää nuita deekun omia putkia tai muita samankokosia. Pumpussa isommat lähöt mitä ve-pumpussa.