Osoittimet on hyvä konsti, mutta niitä pitää myös tarkkailla. Yleensähän se lähtee jonkun aikaa siitä kun pyörä ollut irti ja siitä syystä jälkikiristys pitäisi aina tehdä. Rengasliikkeet vetävät ne kyllä yleensä niin tiukkaan ettei ne kiristy, mutta toisinaan niidenkin jälkeen löytyy kiristettävää. Siihenkään ei voi luottaa yksistään. Erityisesti jos sää vaihtuu paljon sen jälkeen kun pyörä ollut viimeksi irti. Kyllä ainakin ite kiristytän tai ainakin käyn ite ne läpi kun ajettu joku 250 - 300km. Yleensäkin kun alottaa päivän, pitää tauon tai muuten vehkeet on seis olisi aina hyvä vilkuilla pyöriä näkyykö löystymisen merkkejä. Siinä osoittimet on hyvä keksintö. Muuten yleinen puhtaus, navan ja vanteen harjaus puhtaaksi ja pulttien tervaus olisi syytä tehdä joka kerta pyörän ollessa irti, mutta ainahan ne urakkamiehet "ei kerkiä" moista tehdä 
Joo, ainakin tuossa maansiirtosisussa tuntuu että ainoa keino on tarkkailla jatkuvasti niitä osoittimia, jälkikiristys on tehtävä aina, ja jos muttereita yrittää kiristää laakista riittävästi, niin pultit alkaa katkeilemaan.
Jos tietää että itse joutuu todennäköisesti sen renkaan myös irroittamaan, niin kummasti alkaa löytyä aikaa tervallekin.

Lienevät kyllä aika kovalla rasituksella tuossa hommassa nuo pyörän kiinnitykset, sitä en tiedä onko sisu jotenkin hankalampi tuon suhteen.