Tuli vaan sellanen tässä mieleen et taitaa vuotaa Ruiskusuuttimet autosta. Kun kylmänä käynnistää ei oo mitään ongelmia, sit kun on ajanut lämpimäks ja sammuttaa ja auto seisoo vaikka puolisen tuntii ei enää millään ilman kaasua käymään siis.
Joten jos järjestelmässä on vaikka 3 kilon paine sammutettaessa, suuttimet vuotaa pikkuhiljaa ainetta sylintereihin ja näin tulee ylimääräinen huikka pyttyihin, tiedä sitten kuinkapaljon. Ja kun heti sammutuksen jälkeen lähtee hyvin käyntiin ei suuttimet ole vielä kerinneet vuotaa paljonkaan ainetta, mut puolentunnin seisomisen jälkeen on jo vuotaneetkin aika reilusti.
Sekavasti selitetty mut Voisko tossa olla jotain perää??
Kun Auto nyt oli ennen korjausta ollut käyttämättäkin yli puol vuotta ja tais olla jo muitakin kipuja...