En kyllä nyt oikein ymmärrä, mikä tuossa viestissä oli uhoamista ja uskomusta.. 
Ihan menee viestin vääristelyn puolelle jo, ihan asiallisesti ilmaisi mielipiteensä ja vieläpä perusteluna Thl:n taulukko miksi näin.
Joo, tätä minäkin jäin miettimään, mutta viestin vääristäminen on täysin okei, jos tukee tärkeämpää asiaa tai mielipidettä.
Tulee mieleen kestävän kehityksen perusmääritelmä yhdeltä koulukurssilta:
"Ekologisen kestävyyden kannalta keskeistä on varovaisuusperiaatteen noudattaminen. Sen mukaan ympäristön tilan heikkenemistä estävien toimien lykkäämistä ei voi perustella täyden tieteellisen näytön puuttumisella"
Sisäinen savolaiseni osaa tuosta lukea, että vailla tieteellistä näyttöä voi asioita kiistää, jos teko tukee omia tarkoitusperiä.
Toki, yhtään mistää rokotteista tai edes teknisistä ratkaisuista ei saada 100% näyttöä koskaan, ilman pilotointia eikä välttämättä silloinkaan. Olipa miten loistava rokote tahansa, niin jollakin ihmisellä on se sopiva geenimutaatio, jonka myötä ko. henkilö kuolee rokotteeseen. Näitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Eikö ylläpidon kannattais poistaa tai edes laittaa tämä topic jäähylle? Taas aletaan mennä siihen toisten näkemysten mollaamiseen ja juupas/eipäs väittelyyn mikä ei palvele ketään. Legendaarinen vetotapa-väittelykin tais päästä vähemmästä jäähylle... 
Jokainen varmaan itse löytää sen foorumin jossa voi väitellä tästä aiheesta joukkohautoineen ja mikrosiruineen. Täällä nyt kuitenkin on vähemmänkin tunteita herättävistä aiheista luovuttu, ja se on edelleen joka ikisen oma päätös ottaako piikin vai ei. Se mielipide tuskin toisella muuttuu vaikka täällä Rami-Rokottaja tai Martti-Mököttäjä sanois mitä.
Siinä vaiheessa kun aletaan toista taas netin välityksellä haukkumaan (naamatusten tuskin sanottaisi sanaakaan) tai vähättelemään niin hommalta katoaa se vähäinenkin uskottavuus mitä tästä poteroista kimittämiseltä jää.
Ei vaan jaksais tätä nyt enää täälläkin...
Minä olen tästä ihan samaa mieltä, mutta ei niin voi tehdä katsos kun ylläpitokin on sitä mieltä että piikittömät kuuluvat jätemyllyyn ja polttoon. Vieläköhän puolassa olisi uunit valmiina....?