Maksaa ruotsissa 5000 kr ja ylöspäin, näitä S8 moottoreita on huomattavasti enempi tarjolla kuin vanhempaa. Niin tietenki kokeilemalla selviää että pelaako? Kokemuksia vaihto asiasta tuntuu ettei löydy helposti edes ruotsin kielellä, tai en osaa etsiä. Sitä suutinvaihtoa perustelin sillä, kun ne on FF moottoreissa isommat? Älyääkö moottorinohjaus tätä ettei soppaa tule liiaksi?
Olisi yksi 90 000 km ajettu fordin QQDB moottori 6000 kr. Se luulisi olevan vielä soiva peli pitkän aikaa? Tämä siis ei FLEX kone.
Olishan se tietenki jos tilaa sen S8 koneen niin mahdolisuus sitten ajella ohjelman päivityksen jälkeen E85 tavaralla. Ja moottorinlämmitin oli vesitilassa tehtaan asentamana, näin ruotsin foorumi kertoo. En ole edes kattonu minkälainen tuossa on.