No niin...
Auto siis -01 V70 T5 bsr softalla, pitäs ahtaa noin kilo.
Muutama viikko sitten kiihdytyksestä pudotti normi 1 bar ahdoista 0,5 bar ahtoihin vaihdon yhteydessä, ei mitään ääntä että olis mikään hajonnut.
Nyt katsottu:
ahtoputket --> ehjät
cbv kalvo vaihdettu --> pitää
tcv venttiili vaihdettu --> toimii
kaikki puolat vaihdettu kun epäilin puolavikaa --> toimii
hukkiksen letkun irroitin ja varovainen koeajo --> ei vaikutusta, tästä päättelin ton alempana olevan hukkis vian
Ei normi ahtovuodon ääniä mistään, ei pihise.
Tulpat mustat.
Mites turbon hukkaportti?
Tankoa vetäessä se on todella jäykkä, ja jousi pitää palautuksessa sellaisen vaimean kumahduksen.
Olisko mahdollista että jousi olis katkennut ja mennyt huonoon asentoon, ja näin hukkis olis raollaan kokoajan ja vuotais osan ahdoista putkeen?
Mites yleistä on coolerin vuotaminen?
Aattelin että jos yhdistäis ahtoputket ja poistais coolerin välistä, sillähän sen vuoto selviäis.
Auto herjaa imuvuotoa ja IMM vikaa, satunnaisesti, icarsoftin i906 testerin mukaan.
Mutta tää taitaa olla eri vika, tuskin liittyy ahtamattomuuteen.
Ja bsr:n softakin ajettu uudelleen sisään, ei apuja.
Mikäs neuvoksi?
Onkos joku vakiopaikka mistä kannattais vielä katsoa, joku tyyppivika mistä kohtaa joku ahtoputki hajoaa niin katson uudestaan?
Menee vissiin joko 19T tilaukseen tai do88 bigpack...
Kellään 100% varmuudella ehjää hukkiksen kelloa?