Samassa on ylläpitolaturi (Calixin pikkuruinen 2A) ja akku uusittu vuosi sitten (Exide Premium 90Ah), joten virtaa kyllä on reilusti. Tässä autossa myös sellainen vika, että vaikka auto on käynnissä niin herjaa, että lisälämmitin ei käynnisty akkujännite alhainen. Akun navoissa mitattu 14,6 V ja testerillä myös ohjainlaitteella jännite 14,55V.
Juuri äsken käytin CEM-yksikön irti kun pakkanen lauhtui -3 asteeseen ja puhdistin jokaisen pinnin sekä liittimen (CRC Oxide cleaner ja protect aineella). Kaikki näytti hyvältä ja sulakkeet testasin mittarilla. Ei vaikutusta tuohon jännitehäikkään. Autoa kun käytti autopesussa niin lisälämmitin sitten käynnistyi (sopivan kosteaa ilmeisesti). Jossain varmaan on jotain kontaktihäikkää kun tietäisi missä. Samalla otin lohkolämppärin vastuksen irti, jotta edes sisälämppäriä ja ylläpitolaturia voi käyttää.