Tuo etunivel kannattaa katsoa se on sen verta kuumassa paikassa että rasvasta tulee ajan kanssa jauhoa...ai että mistäkö tiedän

Uusi nivel oli n.30e kun tilasin sen briteistä.
Itellä piti kanssa kiihdytyksessä semmoista outoa räminää tuo kardaani niin syylliseksi paikallistin sen lämpösuojapellin mikä on koria vasten siinä kardaanin kannattimen kohdilla. Sitä kun vähän käänteli pois päin korista niin loppui kaikki ylimääräiset äänet.
Booriholkiksi vaan vakio volvolainen mutta muistaa vaihtaa sen aina ennekuin se väljistyy, jenkkilän puolella eräällä harrastajalla about 450-500hv ärrässä ja se vaihtelee sitä 60tkm vai 60tml välein huoltona. Ongelmathan alkaa siitä että siihen ajan kanssa tulee pieni välys ja sitten se loppujen lopuksi pomppaa boorin yli ja akselikin hajoo usein tässä.
Venäjällä? RedAngel nimimerkillä youtubessa 500hv S60r vakio voimansiirrolla oli aluks mutta nyt on jotenki "vahvistanut" ykkösvaihteen rattaan. Jakoloota booriholkit yms vakiota ottaa lähtöjä paikaltaan 4200rpm ja kytkin ylös...kai se jotain kestää kun on kunnossa

Muok.
https://www.youtube.com/watch?v=LEOA6T_Z2DI&ab_channel=RedAngel Tossa vielä se pätkä siitä lähdöstä.
Muokkasin muisti ja kirjotusvirheitä vielä pois