Vilkkuuhan se ajonesto kun etuveto repii raivona ja takapää vaan tuuppaa vähän 87hv. Oikeisiin nelivetoihin verrattuna aika onneton.
Onhan tuo tietyllä lailla vajaavetoinen tai suhde etuakselin/taka-akselin kanssa selvä, mutta jos laittaa ajonvakautuksen pois päältä, niin voi tuolla talvikelissä ainakin kitkoilla vähän leikkiä

Löytyy kuitenkin off road -ajotila eli kohtuu pahoistakin paikoista pitäs päästä ja on myös alamäkihidastin. Vitsi kun en ole löytänyt yhtä videota, missä menee kyllä älyttömän jyrkkää ylämäkeäkin
nelivedolla ihan huoletta jne, jossain kiinassa tehty video eli siinä ei ole mitään selostusta ja kiinankielisiä merkkejä. Laitan sen tähän jos löydän uudelleen... (Editoitu myöhemmin eli : Löytyi!!!)
https://www.youtube.com/watch?v=YLTvUWr1gqU En kyllä ite uskaltais edes noin jyrkkään mäkeen T8 AWD:lla lähteä
https://www.youtube.com/watch?v=IrULKopGqxg Tässä myös plugari XC60 awd selviää kyllä melkoisista mutkista ja alas tullessa melkein menee vasen kulma ruttuun, mutta saa oikaistua!
https://www.youtube.com/watch?v=piQhwjIkVUo&t=2s Ja tässäkin Ukrainassa T6 eAWD pääsee mutalammikosta melko helposti eli aika kyvykäs silti on! Talvivideoita pitäs ettiä lisää

Vajaaveto tai ei, mutta parempi silti kuin etuveto ja on sentään jonkinlainen neliveto!