Tällä muuttui ajotuntuma yhtä vakaaksi kun vanhuksella kävely ilman kävelykeppiä. Eikä ihme, kun vänkärin puolen tolppa näytti tältä. Iskarihan se oli valuttanut mehut pihalle, niinkuin oli arvattavissa.

Tuli kumpikin vaihdettua uuteen. Laitoin tavalliset kyb:in nesteiskarit, kun mitään performance iskareita tuskin tämänhetkisellä suorituskyvyllä tarvitsee. Ironista sinällään, että tuo vänkärin puolen iskari oli selkeästi uudempi, mutta joku kyläseppä vaihtanut vain toisen, joka oli jotain aivan käsittämätöntä merkkiä. Kuljettajan puolen oli monroe iskari ja se tuntui ihan hyvältä, mutta eipä noita yksittäin hyödytä vaihtaa.
Kyllä olikin taas mukava ajaa lankulla missä on alusta kunnossa, tekee taas mieli hakkiutua 700- ja 900-sarjalaisista eroon

Syystä tai toisesta muistelin, että 5tkm öljynvaihtoväli koskisi myös vapaastihengittäviä, mutta eihän se niin ollutkaan. Piti ohjekirjasta varmistaa. Noh, vaihtelin tähän öljyt ja öljynsuodattimen silti. Suodattimeksi tietenkin bosch ja öljyksi castrolia.
Mittarissa 455tkm ja lisää tulee
