No nyt jotakin tapahtuu tälläkin rintamalla.
Johtojen läpiviennille löytyi reikää kuskin oven pilarista.
Tulppa pois ja pujottelin jäykän sähköjohdon sieltä kautta, mistä menee oven johtosarja.
Tuolla jäykällä johdolla on helppo vetää johtosarja läpi tuolta ahtaasta väliköstä.




Välillä piti speksiä lukea, mutta sinne ne johdot alkoi kadota.
Tuon kyseisen läpiviennin kautta vein sisälle ohjauspaneelin johdon sekä polttoainepumpun johtosarjan.
Luovuin alkuperäisestä ajatuksesta, että käytän vanhaa johtoa pumpun sähköille.
Käytän vain mukana tullutta johtosarjaa, niin jos tulee ongelmia on niiden selvitys helpompaa/selvempää.
Polttoainepumpun johdon pujottelin verhoilujen alle.

Takapenkin alla oli valmis läpivienti lähellä alkuperäistä Ardicin pumppua.

Pumpun letkuliitokset ei tietenkään olleet sopivat.
Toinen kyllä menee paikalleen, mutta tuo pikaliitin ei käy uuteen.

Kaikenlisäksi polttoainetta tuli lappona letkusta, niin työskentely oli varsin mukavaa.
Tästä jäi kuvaamatta sen takia millainen tuo letkun rakenne on, mutta siellä on sisällä koko matkan jäykkä muoviputki ja päällä tuollainen kumiletku. Kuorin sen kumiletkun pois (pikaliittimen juuresta putki poikki) ja laitoin Binäärin mukana toimitettua kumiletkua lemmarin kanssa tilalle. Näyttäisi ehkä toimivan ja ei ainakaan vuotanut.


Johtoon liitin paikalleen ja pumpun asennus on done.

Ahdasta on mutta sinne ne taitaa kaikki sopia.
Itse lämmittimen asennuksesta puuttuu enää pakoputki.
Sille ei jää kunnolla tilaa ja äänenvaimentimen asennus näyttää aika mahdottomalta.
Täytyy laittaa se mukana toimitettu eriste/sukka pakoputken päälle ja käyttää noita kumirenkaita, että saa minimoitua kosketuksen puskuriin/sumareihin jne..
Tähän täytyy keskittyä toisena iltana.
