Koitin tota eilen illal, et otin egrltä letkun irti, mut jännä et ei ilmotellu mitään. Eli moottorivalo vain paloi, kolmiota ei näkyny.
No eiku vielä pönttö pellin alle ja savuketta huuleen

Kattelin nyt kaiken varalta vielä turbolle päi menevät a-pletkut et eivaan siel mittään. Samalla tuli muuten kokeiltua mitä tuo ahtaa niin nousi parhaimmillaan vain 0,35 ahdot

Aika vähältä vaikuttaa, tietääkö kukaan mitä pitäs vakioahdot olla täs volkkarin täryssä

Onko se alettava virittelee noita modeja et saatas ees jollekin tolalle noi luvut

No tänään siis käytin auton pakomittauksessa (arvo 0,97

) ja samalla katottiin vikailmot ja ne kuitattiin pois...ei oo sen koommin näkyny

JES!!
Siellä oli samat koodit ku aikasemminki ja ohjainvenan koodi kaksikin kertaa, sekä imuilman lämpötunnistin tms. Ja kyllä se kannatinkumiki vaan siel listal jökötti, miten lie sen älyää vaikka tulpattu.
No kaikki, paitsi se ilmast.painetunnistin, poistuivat ja valo ei oo enää häikässy.
Olikohan niin että kun eri paikkoja ja liittimiä yms. käytetty irti niin herjalista jo niin pitkä et vaatii piuhan nokas käytön.
Huomen ois sit se katastus ni katotaan keksiikö insinööri mitään iltapuhdetta..hauska nähä et hoksaako kannatinkumia

Lupasin ilmottaa sen kumin hinnan niin tiukka kajaanin wetteri 150e pintaan. Pitikö se sieltä hakee?
Iso kiitos kaikille vastaajille jelpistä. Tästä on hyvä jatkaa volvoon perehtymistä
