Tehdäänpä tännekin päivitys:
Hoksasin, että hutlarista kun ottaa irti sähköisen takaluukun sulakkeen, niin ongelmat katosivat. Eli seuraavaksi POT-modulin kimppuun. Repäisin muovit ja suojat irti ja irrotin sen boksin. Sehän on täynnä pintaliitoskomponentteja ja muutama kondensaattori. Ja ihan kuiva. Suhhuuttelin kontaktisprayta liittimiin sekä hutlarin lukkomekanismiin. Lisäksi paistoin uunissa sen POT-modulin piirikortin. Kyllä, 200 astetta ja 6 minuuttia. Suojasin muoviosat ja konkat foliolla. Sitten kuuden minuutin jälkeen uuni sammuksiin ja luukku auki n. puoli tuntia, että rauhassa jäähtyi. Boksi takas, panelit kiinni ja vikakoodien lukuun.
Ei vikakoodeja. Useampi startti, 15 km lenkki. Ei vikakoodeja. Nyt ajettu toistasataa km, myös rankkasateessa, eikä toistaiseksi ongelmia. Auton pesu on vielä testaamatta, kun paineella suhhuuttelee, että miten käy.
Piirikortin laitoin uunipellille, jossa leivinpaperi ja muutama foliopallura, jonka päällä kortti lepäsi, jotta lämpö pääsi myös kortin alle.
Jossain vaiheessa varmaan konkat antautuu mutta ne on tod. näk. helppo vaihtaa.