Tällaista vastausta sain Volvon asiakaspalvelusta, kun annoin "vähän suoraa palautetta"

tuon VOC:n ominaisuuksien alasajoista :
Hei Antti,
kiitos viestistä ja palautteestasi sovellukseen liittyen.
Asiakkaidemme palautteen kautta pyrimme kehittämään tuotteitamme ja palveluitamme jatkuvasti paremmiksi, pystyäksemme vastaamaan heidän odotuksiinsa.
Olenkin siksi pahoillani, että sovellus ei tällä hetkellä vastaa odotuksiasi.
Mittayksiköihin liittyvä haaste on ohjelmistotiimimme tiedossa, ja he työskentelevät parhaillaan tilanteen korjaamiseksi.
Muiden ominaisuuksien osalta voit halutessasi kokeilla kirjautua ulos sovelluksesta ja sen jälkeen poistaa sovelluksen, sammuttaa puhelimen noin 15 sekunnin ajaksi ja asentaa sitten sovelluksen uudelleen.
Puhelimen sammuttaminen tässä yhteydessä on tärkeää, sillä se poistaa mahdollisesti puhelimen muistiin jäänyttä ”haamudataa”, joka joskus häiriköi sovelluksen uusien päivitysten toimintoja.
Pelkkä puhelimen uudelleen käynnistäminen ilman sovelluksen poistoa, tai sovelluksen uudelleen käynnistäminen/asentaminen ilman puhelimen sammuttamista, ei välttämättä aina ratkaise ongelmaa.
Palaathan asiaan mikäli nämä toimenpiteet eivät korjaa tilannetta diagnostiikan ja kulutusnäkymän suhteen, niin voin selvittää tilannetta tarkemmin ohjelmistotiimimme kanssa.
Kiitos vielä kerran palautteestasi, välitän sen ehdottomasti eteenpäin.
Mukavaa päivää!
Ystävällisin terveisin
Ina
Customer Care | Finland
0800 5200 20Kokeilin nuo kaikki ohjeiden temput eli kirjauduin Volvo ID:stä ulos, poistin VOC ja sammutin puhelimen. Sitten boottasin päälle ja asensin uudelleen. Sehän kysyy nyt jonkun
6-numeroisen vahvistuskoodin sähköpostin kautta ja sen laitoin. Sitten määrittelyt uudelleen ja PUM! Kaikki oli aivan niin kuin aiemminkin eli yhtä tyhjän kanssa koko "ohje".
Potuttaa kyllä nuo bugit ja se kulutuksenseurantahomma oli tosi hyödyllinen, siinä esim. oppisi enemmän taloudellista ajoa ja muita mielenkiintoisia datoja näki, mutta nyt ei mitään...
Mitähän sieltä seuraavaksi poistetaan? Bläääähhh
