Etenkin kun on käyttöauto.
Pakopaineet seilaa ties missä, samoin lämmöt ja seoksistakaan ei ole mitään hajua. Vääntö ja tehopiikit on kummallisissa paikoissa. Sekö on hyvä etenkin käyttöautolle?
lainauksesta sen verran että turha niitä tehopiikkejä ja vääntöjä on katsoa kun ei autoon ole tehty vielä sille tarkoitettua softaakaan ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nyt kun olen viikonverran kummastellut ihmisten kommentteja tässä topickissa niin on pakko aukaista jo suuta.
ensinäkään en ymmärrä puoltenkaan kommenttien tarkoitusta, ZuluR selitti tuolla jo kerran että se oli välipenkki ja selitti myös sen välipenkin tarkoituksen. eli ZuluR varmisti että asiat ovat kunnossa kun lähdetään tekemään sitä CUSTOM SOFTAA. Ja välipenkki oli helvetin kova veto, eihän ne asiat kunnossa olleetkaan eli softan teko reissu olisi ollut turha, tuskin olisi saatu säädettyä.
eli ahtopaineen säädöt ja semmoiset on saatava kuntoon ennen sitä.
ja lopettakaa nyt jo se ahtimen vaihto keskustelu, uskon ihan 100% että ZuluR saa autonsa toimimaan tuolla ahtimella juuri niinkuin
HÄN haluaa.
ja kun tuon ahtimen/kokoonpanon saa kunnolla toimimaan niin on varmasti parempi ajettavuus
käyttöautona kuin taas että jos siinä olisi vähääkään isompi ahdin