Mikä siinä välipenkissä oli niin ihmeellistä, mitä ei olisi huomattu jo siinä vaiheessa, kun softaa tehdään uusiksi loppuunasti T19;lle tai isolle ahtimelle?
Samaten tuo jo legendaarinen välipenkitys ja muut ajot ennen säätöä vajaavaisella tiedonkeruulla. Ei siinä mitään. Hienoahan se on, että ongelmakohdat selviää, mutta kannattaa sitä nyt vähän miettiä kuinka ne kaivaa esille ja millä riskeillä.
Miksi välipenkki!Välipenkitys thedään ennen cutom lastu tekoa.
Hyöty: saadaan tietää enne custom lastun tekoa onko jotain korjattavaa/parannettavaa..
Custom lastu käytännössä.* varaa aikaa ja odota x määrä viikkoja!
* ota työstä vapaata sen päivän (jo saat).
* herää aikaisin
* ajaa 270km valitulle custom lastun teettäjälle.
* tee custom lastu
* ajaa takaisin
Kustannukset:
* penkki päiväksi (10-11h rittänee varmasti)
* vapaapäivän uhraus
* bensat penkissä plus 540km ajot.
* jos autosta hajoaa jotain, auto jää sinne.
Eli jos olisi custom lastun teossa ilmenny joku ongelma niin homma olisi sitten jäännyt siihen ja koko päivä ja iso kasa raha heitetty hukkaan.
* nyt löyty vähän korjattava!
* auto on hinattavissa tallille.
* ei uhrata vapaapäivä.
Eli laskekaa itse paljonko 2x custom lastun tekoäivää olisi maksannut jos en olisi käynnyt välipenkissä kun olisi pitäny toistaa se homma!