Tarvii kai silti ite reenata ton rikkinäisen laatikon kanssa, ettei tarvii turhaan ottaa laatikkoo uudestaan pois. Tasauspyörästön kappaleethan sieltä pihalle tuli viime kesänä, kun EI ollut tuota lukkoa..
Pitikin sanoa että tarkastele tulpat alkuunsa, mulla kun tossa omassa kasipätkässä yks puolista viime talvena hajos, piti melko kamalan äänen. Mutta vieläkö meinaat konetta vahvistaa vaikka vika selvis?
kirjoitin pitkäät ohjee tuosta lukosta NordicR foorumille. eli sieltä löytyy. ja sit jos teet niin voin pitää jotain puhelinpäivystystä

Alkuperäinen suunnitelma oli laitta h-profiilit ja tuo laatikko helmiskuussa 2010

no vuosi sinne tai tänne, vähän osia puuttui vielä ym mutta nyt kaikki on "kerätty".
Eli mottoriin tulee.
kevyt kampiakseli (-4kg nykyiseen..)
h-profiilit jotka luutavasti vielä tasapainoitetaan mäntien kansssa.
(männät jos lohko pitää porata)
vahvempi m56h quaife lukolla
vihreät suuttimet, isompt lmm
aluksi stage 6 lastu, sitten custom
60mm IC
707 painolevy
flexifuel portattu kansi, jossa imunokat
302 jarrulevyt eteen
glt kaasuläppä.
kevennetty 850R vauhtipyörä (luultavasti tasapainoitettu kampiakseli kiinni)
progressivinen vesiruiskutus.
ja 02 imukoneen imusarja (jos jaksan jumpata sitä sopimaan)
Ja kaikki pikkunippelit uusiksi.
Se mikä puuttuu on männät ta tasapainoitus... loput odottaa...
Lohko ja öljypohja en vaihda

mutta niitä muokataan mahdollisesti vähän...
Eli vastaus kysymykseesi, kone menee joka tapauksessa uusiksi 
Kansi on luvattu olevan valmis tänään...
