Osaisko joku heittää lonkalta mikä tuota volvoa voisi vaivata, kun koneen lämmöt nousee normaaleiksi niin bling lambaada valo syttyy?!? Saattaa ajossa syttyä ja sammua muutenkin. Haisteleeko ecu koneen lämpöä mittarin lämpöanturilta ja onko siellä muita mahdollisia antureita jotka vois vaikuttaa...? Ajoitus "pitäis" olla suht kohdallaan ainakin kiristimen rullan mukaan. Toimivalla imm:llä testattu, ei eroa. Päästöt oli leimalla jotain 1,25. Siellä ei vissiin ole erillistä siirtopumppua, mutta olisko syöttöpuolella jotain... Tankkiin auto kerää melkoiset alipaineet jo lyhyelläkin matkalla. Vielä kun nyt sekoitetaan hieman niin auto saattaa myös joskus sammua kesken ajon, mutta lähtee kuitenkin heti käyntiin...

Testerissä auto kävi joku tovi sitten, mutta siellä ei muistaakseni ollut mitään kovin ihmeellistä, joku jarrupolkimen anturi tms...
Autolla pystyy kyllä liikkumaan, mutta kovin luotettavaksi en sitä tällä hetkellä koe...

Arvauksia ja diagnooseja kaivataan!!! Kiitos!