Aamusta olin jo pajalla käsijarrun vaihtoa odottomassa
Syykin selvisi reissulla miksi olivat entiset katkeneet. Taka-akselin päässä olevat kiinittimet olivat osaksi murnumeet
Uuret tulivat tilalle samon tein vaijerit kummallekkin puolelle. 5 Tuntia tekivät töitäkin sen eteen. Joten ei käy kateeksi :laugh: ja ei käy ihtee kateeksi hinnassa

Siitä suorilta kotia ja öljyt vaihtuivat Volvon originellin suodattimen kera.
Siinä putsailin kaasuläpän koska tiesin sen olevan likainen koska teki harvoin pientä nykimistä kun miltei nollasta kakkosella alkoi kiihdyttää



Puhtaana: Puhdistuksen tein tinnerillä

K&N vapaavirta suodattimen puhallin, pesin bensalla ja öljysin

kuskin Takalaakerin purin. Eikä siellä ollu rasvaa nimeksikään
Pesin ja rasvasin


Bensan suodattimen vaihdoin oikein possilaisen

Yleis kuvaa
