JiiPeelllähän se oli awd:n sarja jossain vaiheessa. Kuumottais itelle tilata BC-Racingin coilit, ainoa siinä on se leimahomma mut ehkä senkin sais pelattua.
Mulla oli tosiaan jonkun aikaa etuvetoisessa awd:n tolpat takana. Vaihdoin myöhemmin takapään kiinteään. Aika paljon joutuu näpräämään, jotta saa awd:n osat taakse käymään.
Muuten tuo KW v2 on ollut erittäin hyvä. Jos nyt pitäs uusia alustaa, niin ostaisin tuon bc:n setin ja menisin kw:n muutoskatasastuksella.
Itse olen aina pitänyt siitä, että autot on matalia. Nyt seatti on siinä pisteessä, että maavara on moottorin alta sen 4cm ja helman alla 6cm. Sinällään sillä on edelleen hyvä ajaa, kun vaan vähän viitsi katsoa mitä edestä(tiellä) löytyy.
Tämä vaan tuo mukanaan sen, että tukivarret on todella "optimaalisessa" asennossa ja vetari on muutaman kerran ottanut apparin puolella runkoon. Lisäksi kuskin puolen sisemmän vetarin suojakumi on kulutustavaraa.
Mitäs tähän vois sitten sanoa? Ulkonäkö vaatii uhrauksia.
