Tässä vuosimallissa istuinlämmityksen ohjaus ei mielestäni vaikuta lämmityksen ohjaukseen.
Lämpötilojen ero hävisi, kun lämpötilantunnistimen vastukseen tarttunut roska poistettiin.
Nyt olisi uusi ongelma lämmitykseen liittyen.
Kylmällä moottorilla lähdettäessä puhallus on todella heikkoa. Kun moottori lämpenee, puhallus hiukan paranee, mutta pysyy vaimeana. Puhallus suuntautuu lähinnä jaloille - kaikista suuttimista kyllä tulee ilmaa. Tuulilasin mahdollinen huurre poistuu nopeasti.
Kun moottori on lämmennyt, puhalluksen lämpötila on mielestäni liian viileä. Auto kyllä lämpenee (välillä turhankin kuumaksi), kun odottelee. Ilmastointi on siis automaattiasennossa. Kenno on vaihdettu alkukesästä.
Kun puhallusta säätää käsin, se lisääntyy kuten pitääkin. Samoin puhalluksen ohjaus toimii käsin, kuten pitääkin.
Automaatillakin lämpötilan säätö muuttaa puhallusta, mutta se pysyy kuitenkin melko heikkona.
Olisiko jollakulla tietoa/valistunutta arvausta mistä moisen ongelman ratkaisua alkaisi etsiä?
Mahtaako CCM olla viallinen?