Minulla toisinaan nykäisee hieman kun kylmänä kytkee vapaalta D:lle. Samoin kun kone on kylmä, niin "aamun ensimmäinen" vaihtaminen kakkoselta kolmoselle, nykäisee hieman, ei pahasti, mutta kuitenkin, että asian huomaa. Lämmettyään kaikki toimii ilman nykäisyjä ihan hyvin. Joskus harvoin lämpimänä tulee sellainen, että kun alan ajoissa hiljentämään punaisiin valoihin, ja jos valo vaihtuu vihreälle niin, että minulla on vauhtia noin 30 enintään, ja kun painan kaasua, niin tapahtuu melko miehekäs nykäisy, kuin manuaalivaihteistossa päästäisi kytkimen liian äkäisesti. Olen oppinut vähän varomaan, ja näissä tilanteissa painan kaasua todella rauhallisesti, annan vaihteistolle aikaa päätää, millä vaihteella mennään, niin nykäisyä ei tapahdu. Onko teillä toisillakin muuten melko voimakas ryömintä näissä? kun jarrut päästää irti, niin sehän lähtee liikkuman jo ennenkuin jalka ehtii kaasulle, ja pienessä nousussa tämä ilmenee niin, että auto ei valu taakse, vaan lähtee eteenpäin vasta kun jalka painaa kaasua. Sinänsä tämä voimakas ryömintä ei haittaa, mutta helposti kun pysähtyy rauhallisesti, niin juuri pysähdyksen hetkellä, jarrut narahtaa, kun auto haluaisi ryömiä ja palat hinkkaa levyyn. Eli, äänetön pysähtyminen hankalaa. Ja myös, kun seisoo punaisissa, niin jarrua saa todella painaa, jos ei paina tarpeeksi, jarrut narskuu, kun auto "vetää" eteenpäin.