Ilmapussihommaan on nyt päästy kun autossa on leima. Edestä alottelin.
Pussiksi valikoitui Universal Airin Aero Sport, eli tuommonen donitsipussi joka on mcphersoniin juurikin suunniteltu.
Vakion tolpan ja pussin väliin tein adapterilautasen.

Pussi on siis erikseen pultattu adapteriin kiinni, ja sitten koko sämpylä jousilautaseen kiinni orkkis vedenpoistoreijistä.
Veden poistoa ja vähän paineilmaliitintäkin varten porasin uuden reijän alalautaseen.

Iskunvaimentimiksi ne tutut ja turvalliset Audi 80 B1 kaasuiskarit.
3d-tulostimella 100% täytöllä sovitepusla prototyypiiksi.

Sinne istuu jämptisti, mutteri vaan päälle.

Pussi paikalleen, ja yläkiinnikkeen valmistus. Iskarin alapäästä en autoon päin saanut spacereita irti, joten jouduin yläpäähän laittamaan vähän lisäprikkaa ensihätään että sain pussin maksimipituuden rajattua. Spacerin kun poistaa alapäästä, niin iskarin saa vähän syvemmälle ja sitä kautta yläpäästä vähän pituutta pois.

Tolppa paikalleen. Ylälaakeri on myös vielä vakio, eli paksu kun mikä. Siihen jos vaihtaisi ohuemman uniballin niin saisi yhteensä vielä varmaan 3-4cm aika helposti lisää madallusta ilman tolpan alajousilautasen muokkaamista. Siinä vaiheessa joutuisi jo sisälokarit poistamaan edestä näillä vanteilla. Nyt on ala-asennossa vielä pari senttiä tilaa kumin ja sisälokarin välissä.

Pussit tyhjänä on nyt se joku 4cm poikkipalkista tonttiin. Dieselin vakaaja noilla korkeilla kiinnikkeillä on matalin kohta. Pitää etsiä jostain matalammat kiinnikkeet ja varmaan vähän voisi lyhentää koiranluita. Tällä madalluksella ja kiinnikkeillä varmaan bensakoneen vakaajakin mahtuisi ihan hyvin kutosen kanssa?

Ohjauspuoli on mallia experimental

Paineensäätimillä säädetään joka pussin "yläasennon" paine erikseen, ja 5/3 venttiileillä sitten ohjataan joko pussia tyhjäksi tai esisäädetylle "ajo"paineelle.

Näin se nyt pelaa. Yläasennon paine 3,5bar.
