Voi herranjumala mitä kuvia?! Iski pelko persiiseen, että mitä sitä omasta löytyy. Kohta 470tkm tulee mittariin..
Pyörreläpät menee uusintaan keskiviikkona, tosin itse en pääse autoa sillon näkemään. Pitäsköhän etukäteen Hämeen Autoon ilmottaa että putsaa vähän samalla paikkoja (vaikka maksaa varmaan miljardeja
). Olispa vaan jo se autohallipaikka, mutta kun ei oo niin ei.. Kolmantena jonossa.
Melkein samoilla kilsoilla ollaan. Vähän putsaus voi olla vaikeaa, mulla meni purkamiseen 1 tunti, putsaukseen yli 5 tuntia, kasaukseen tunti. Uutta tuli suuttimien kupari prikat ja ventiilikopan/imusarjan tiiviste. Pyörreläpät kaikkine vipuineen oli ihan ehjiä.
tota tehottomuutta on aika vaikea todeta jos ei kellota tai vertaa samanlaiseen ehjään täysitehoiseen. Kyllä toi minunkin ennen putsausta jollain kriteereillä mitattuna meni hyvin. Putsauksen jälkeen en ole ajanut kuin 10 km. huonossa kelissä niin ei oikein osaa sanoa kuinka paljon paremmin nyt menee. joka tapauksessa pers tynossa eron huomaa.
PS: Jos joku käyttää tota samaa imuri/nailonputki puhdistus menetelmää kannattaa putkea varata muutama metri, putki kerää sisälle tota töhnää ja on vaikea putsata. Kannattaa muutaman tukkeutumisen jälkeen heittää roskiin ja teipata uusi letku käyttöön.
PPS: Epäilen että brax:illa ja Tome:lla aivan samassa kunnossa imupuoli jos ei siellä ole putsaajaa käynny, niin hienoja nämä ERG vehkeet on.