Joo, niitä puolia menee, mulla just viimeks sunnuntaina T-5:sta, pimeni kerrasta ei paljo vihjaillu.
Varmistelin vielä ennen puolakaupoille lähtöä ettei ollu johtovika, vaihdoin puolien paikkoja ja vika seuras puolan mukana toiseen sylinteriin.
No, sehän oli sit selvä homma.
Motonetista bosch kyytiin ja lakkas bensa haisemasta.
Se möpönetin halvempi tarvikepuola tuntui jo käteen semmoselta että en omaan laittais.
Pitäis varmaan uskoa noita huoltosuosituksia ja uusia kaikki puolat kun on ajettu joku 150-160 tuhatta, ei tulis niin paljo niitä hajoomisia tai sit reissussa pitää aina yhtä varapuolaa ja työkaluja mukana.

Muoks. Kun 1 pytty oli pimeenä, ei kiertänyt kuin 4000 rpm ja savuahan tuli ihan hyvin kun pukkaa yhden syl. bensat putkeen.