ja jatketaas siitä kun sain auton kotia, kamala laite kyllä oli

kaikesta pas*asta sitä pitää yrittää autoo tehdä

hommathan alkoi siitä että ruvettiin rikkinäisiä osia poistamaan, eli käytännössä sisusta&sähköt
tähän autoon tulikin sitten täysi 960 sisusta swäppi, mukaanlukien sähköt.
kuvat puhukoon puolestaan:
find duplicate words in text file onlinetähän väliin voipi tuumata että ei oo helppo homma, vaatii aikaa ja hermoja ihan sikana ja en suosittele kenellekkään tämmöstä
no seuraavana olikin luistava kytkin ja se m47, no hommasin sre asetelman, nestekytkimen, kardaanin ja m90 vaihteiston, vaihteistossa "hieman rohahtaa 3 vaihde" no loota auki ja näky oli tämä:


no tilanne korjaantui etuvedon laatikosta osia lainaamalla ja samalla vahvistettiin tuo laatikko:





nuihan ne sinne upposi, nyt on timmi ja hyvin pelaava m90 jumalmoottorissa.
no ei muutaku loppuja hipistelyitä sisältä ja alusta uusiksi:

nui vaa siihe leimakin saatiin, yhteenveto koko autosta tällähetkellä
Tekniikka:
d24t
12mm pumppu, 1/2" meno linja, paluu 3/8", aeromotiven siirtopumppu, 3" pakoputki 600x300x120mm välijäähy ja 3" ahtoputket
vaihteistona m90, jatkeena sille sre ja deekun levy
perä 1041 ja 3,54 välitys
Alusta:
suurinosa 960mk1, etutolpat, jarrut, tukivarret ja 24mm vakaaja, takana 940 farkun kuormajouset ja 19mm vakaaja
teräspunos jarruletkut
kaikki jarruromu uutta ja satulat kunnostettu.
Sisusta:
960 mk1
kaikki on pääsääntöisesti swäpätty, lämppärin puhallin on rakennettu 740 kuoriin ja 740 omalla puhaltimen moottorilla.
paljon on vielä tekemistä, mutta eiköhän tästä vielä ihan asiallisen saa
ahtimen vaihto, ylimaalaus, multilinkin laitto ,säädettävä alusta ja legendaarinen deekun kansiremontti
