Vappuna tuli tämäkin otettua liikenteeseen, toimittanutkin hyvin paljon käyttöauton virkaa tässä taajama-alueella, kauemmas sitten kuljettu muilla välineillä. Oikeastaan muuta muutosta ei talven aikana tullut autoon tehtyä kuin nuo huomiovalot lisättyä keulalle.

Talven aikana tuli kyllä tallissa vietettyä aikaa ja rakenneltua konetta tähän. Tekniikaksi tosiaan vaihtumassa tuollainen bmw:n valmistama M52B25, kone täysin läpikäyty ja tulipahan muutaman huonokuntoiseksi todetun alumiinisen lohkon tilalle vielä rautainen. Koneen jatkoksi tulee Zf:n Gs6-37bz. Vauhtipyörä ja kytkin vielä hommaamatta, pitää nämä tilata piakkoin ja sen jälkeen on paketti valmis keulalle nostettavaksi.

Laatikkoa ja konetta kannattelemaan tulee Andersson's Steel & Speed:n valmistaman raudat.
Tavoitteena olisi syksyllä kun tuulilasin ympärys on saatu korjautettua paikallisella koripajalla, nostaa vanha tekniikka pois ja uusi tilalle ja talven aikana punoa tämä kaikin puolin läjään.
Lisääntyneiden ajojen vuoksi, piti käyttöautokin päivittää tässä kesän aikana ja siihen virkaan löytyi tuollainen 2014 vuotinen XC60 D5 AWD Business Summum.

Tuostakin pitää vähän oman näköistä tehdä ja aloitin sen hommaamalla vanteet:

Alle päätyikin tuollaiset BBS CHR-II 9x21 ET45, omaan silmään istuu oikeinkin hyvin autoon.